Valborg och KING DAY


Jag satt idag med Linnea på jobbet och planerade dom närmaste dagarna innan Valborg.
För då är det FEST, vi har planerat och planerat i flera veckor alltså. OJ som vi ska KALASA loss, i Falun blir det denna gång...
Jag och Herrgård satt och diskuterade allt mellan himmel och jord. KLASSFEST, KÖTTDISK, VALBORG, GRILLNING, MORD, JOBB, IDIOTISKA MÄNNISKOR, PEDIKYRER, MASSAGE, THAILAND, OCH OM JAG KANSKE SKA FLYTTA TILL UMEÅ?


Jag kan berätta det att jag sitter insmord i olivolja precis just nu, förtäckt i plastfolie och softaar i min morgonrock ska snart hoppa in i duschen och skrubba hela kroppen. Målet är att bli lika len som en babyrumpa. TROR NI JAG LYCKAS? JAAAA


Alltså det har varit en soft dag idag, den blev ännu mer soft när jag fick SMS av fröken Nava att hon hade klarat uppskrivningen GRATTIS, GRATTIS och dagen blev ännu softare när jag läste ett annat brev från en person i STHLM. Men mer om det i slutet på veckan, håll ögonen öppna bara.

Ne nu luktar jag vidrigt, verkligen luktar illa, OLIVOLJA liksom, så jag måste lämna er och hoppa i duschen.

Men vi hörs imörgon fölks...



Kommentarer
Postat av: Josephine

Till umeå? :)

Vart bor du nu?

kram

2009-05-02 @ 14:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0