issue


pic.alexa chung

Jag vaknade upp av att jag var riktigt hungrig 7.30 imorse och fattade inte riktigt varför. Sen slog det mig att jag inte åt mat alls igår, kände inte ens hunger... nee jag åt lite om man ens kan kalla det för lite. Jag drack kaffe till frukost 12.30 eftersom jag inte somnade förrän sent på natten så jag klev upp ganska sent kvart över 12 typ. Sen var jag på ica med pappa, kom hem softade lite innan jag gick till sif-matchen och när jag kom hem efter det åt jag kladdkaka och lite chips med pappa, duschade och sov. That's it liksom! Men vet ni vad jag hunnit proppa i mig nu? Gröt, två mackor, ett äpple och en banan + att jag gått en promenad och klockan är bara 09.00 alldeles strax.
Morgonen har börjat mycket bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0