DARIA




Just nu inspireras jag av Daria Werbowy hur snygg är inte denna dam, hur fint namn har hon inte?

Tokigt snygg och vackert namn har hon för den delen min damer och herrar.


Idag blev en lång dag, men kul har jag haft, dock lite ont i fötterna eftersom nya skor alltid skaver.

Haha, pratade nyss med stumpan Elin som ringde, dom har ju satt igång festandet där uppe, hade precis bastat och knäppt några onyttigheter snacka om avundsjuk JAG ÄR. JAAAAAAAA, SÅÅÅ HÄÄÄÄÄÄR MYCKEEEET.

MEN HOPPAS DOM FÅR EN FANTASTISKT BRA LITEN SKIDSEMESTER I ÅRE NU DÅ, FÖR DET ÄR ÄLSKLINGARNA VÄRD.

Imorgon ska jag försöka hinna träna innan jag ska iväg på det så kallade "modell mötet"

Berättar mer imorgon när jag vet mer som sagt.

Hörs folks


Kommentarer
Postat av: Emil

Modellerna har ju börjat att reas ut nu ;) Lågkonjan du vet ^^

2009-02-06 @ 10:14:28
URL: http://eliassson.blogg.se/
Postat av: Semra

nä men tja!

jo jag läste det jag också här om dagen!

skittråkigt för dom.. men det kommer väl i högsta grad påverka dom som är minst märkta så att säga. läste att Carro W hellre var utan jobb än att reas ut..

2009-02-06 @ 14:07:47
URL: http://semradedic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0