En djävulsk natt



Jag har inte kunnat sova på hela natten, jag har mått SKIT. Först frös jag och låg och skakade, var tvungen att ha 2 täcken men det hjälpte inte. Låg och vred och vände på mig minst 50 gånger. Kunde inte ligga på magen, ryggen inte på sidan heller, kändes som att skelettet i kroppen skulle gå sönder. Jag har aldrig i mitt liv varit med om en sådan konstig händelse. Kände mig helt avtrubbad, nerdrogad, okontrollerad typ.

Och imorse när jag vaknade mådde jag prima liksom?

Men det verkar vara fler som har mått så här knepigt den senaste tiden, sjuk över en natt och sedan på morgonen när dom vaknar är dom friska som en lärka.


Aja, jag kom iaf hem för ett tag sedan, inspelningen gick bra. Nu tänkte jag ta en spatsertur och sedan hoppa i duschen för att sedan börja "fixatrixa" lite smått.



Kommentarer
Postat av: ee

vart är skjortan ifrån ?:)

2009-02-28 @ 02:06:38
Postat av: Semra

den är från carlings:)

2009-03-01 @ 00:25:04
URL: http://semradedic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0