GAMLA GODINGAR

Jag sitter och försöker bränna musik till dagens övernattningsläger som vi tränare ska ha med gymnasterna. Jenny och Elin kommer att köra lite volter och jag ska dansa med dom till gamla godingar samt köra fristående.

Väntar på att någon ska komma hem som kan steka köttfärsen åt mig, jag är lite handikappad idag skulle man kunna säga. Det ska bli tacos ikväll med småtjejerna och en "massa" läsk och godis efter att all träning slutförts. Det är härligt när man får ta del av det ljuvliga sportlovet som småbarnen har denna vecka.


Just nu njuter jag av gamla godingar från denna grupp och denna Olsen bruden hur fina
fotografier är det inte i Tank Magazine...



hörs imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0