I am the candy gal

Helt opassligt mycket godis har det handlats idag, 1kg minst fick vi med oss från affären och det värsta av allt är, att det snart är slut men det är inte kvällen. Finns inget större eller smaskigare än godis, candy is the big obsession.

Ne nu ska jag fortsätta med mitt tv maraton och äta mer godis i think och imorgon ska jag bara inte göra ett skvatt. Ska sova till 4 och sen ska jag bara ligga i soffan och softa som en stor säck potatis, jag ska typ lotsas vara sjuk, så kanske man till och med blir serverad. Som sagt det är ju alla hjärtans dag lite betjäning tkr jag man kan förse mig med, dessutom skulle det verkligen behövs efter min hårda vecka, har fart och flängt som jag vet inte vad? Ibland skulle ju inte en butler sitta helt fel. Någon som känner sig benägen?

addicted candy gal



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0