PÄLS DIG


En pälsväst har jag letat efter länge, bra länge! När jag väl funnit en nästan identisk från Ellos för 249 spänn, (skitbilligt) hade jag ju tänkt slå till, men jag ville ändå fundera över det i hopp om att hitta någon snyggare i sthlm. Nyss när jag var in på ELLOS.SE för att ta en titt på älsklingen stod det RABATT med stora röda bokstäver, 149kr. Jag jublade kan jag ju lova. Men, men när jag väl skulle välja storlek, NEJ då fanns det inga västar kvar.
HUR LYCKAS JAG MED DETTA ÄR JU FRÅGAN?
Jag får helt enkelt dra slutsatsen att det inte var meningen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

den finns ju i storlek 36!

passar nog bra, kan jag lova eftersom att jag själv har storlek 36 och jag är ganska liten

2009-02-16 @ 13:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0