sjuk kanske?

Jag är så sjukt trött just nu. Blev typ helt plötsligt jättesjuk hos tvillingarna när jag anlände efter work. Ont i ryggen, magen, huvudet typ ont i skelettet. Väldigt konstigt, känns som att om någon skulle ta på mig, skulle jag gå sönder i bitar.

Men imorgon är det fest? Eller är det? Ja för min del får vi väl se, Elin retades med mig och sa att jag skulle bli sjuk, inte kunna joina och sedan tvingade hon mig att ta i trä för att undvika det "förutspådda" enligt henne.

Jag har faktiskt inte en susning om vad jag ska drapera.

Imorgon ska jag först och främst på inspelning tidigt, tidigt sen får vi se om jag drar mig in till gävle i hopp om att hitta nått fräscht.

Denna söta grej från topshop skulle inte sitta fel, vilken tur att man far ditåt snart.

Kommentarer
Postat av: Sophia

finns liknande dendär på hm :) bara så du vet :D

2009-02-27 @ 13:28:55
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0