a monkey needs to dance so do you


Otrolig kväll igår, sushi hos twins, och oj som jag ÅT, det var typ min frukost, lunch och middag. AVGUDAR SUSHI, åt mig propp, proppmätt verkligen. Sen raka vägen till gävle med galsen, där det var makalöst helt enkelt. Finns inte så mycket mer att säga. Eller jo klart det finns för kvällen spåååårade totalt för någon. Skulle kunna sitta här hela dagen och dra världens längsta, roligaste, pinsammaste historia men tyvärr, jag skulle nog bli skjuten av en viss människa, så jag avstår. hahaha hah!
Ikväll får vi väl se vad som händer, bio skulle jag vilja gå på.
Imorgon verkar det luta åt kalas på natten men jag är lite tveksam, eller jag är mycket tveksam vill inte alls egentligen. Få se om dom lyckas övertalad mig...

Kommentarer
Postat av: hej

Är det inte dags att lägga ut en bild på en mer köttig, sexig brud med stil ist för en sparris..ja föredrar Kött fifan.. ;)

2009-01-30 @ 16:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0