En vit lång kavaj


Idag var jag uppe skit tidigt, åkte till badhuset och spinnade. SJUKT SKÖNT!
Blev en vända in till valbo i hopp om att jag skulle råka på en lång vit kavaj, men inte fanns det någon sådan tjusig grej där.
Imorgon ska jag träna lika tidigt, jag hade tänkt gå på vattengympa, hahaha! Det kommer ju bara vara jag med en massa gubbar och gummor, men man lär variera träningen ibland. Du kan ju komma ned till 7 och göra mig sällskap?
Sen ska jag till gävle, sjukhuset ska hälsas på, sen ska jag förbi några secondhand butiker, hoppas jag hittar det jag söker där, annars blir jag fruktansvärt irriterad.
Det blir troligtvis lite partaj till helgen, jag förutser att alla är taggade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0