I love when shit like this happens



I ett inlägg tidigare, för ett tag sedan nämnde jag ett par bootcut Levi's från JC som jag i princip nästan blev kär i. Men visste inte riktigt då om jag skulle slå till, så jag lät bli DOM. Igår som ni säkert vet var jag förbi Gävle och svängde in på gallerian BARA FÖR ATT LISKOM. Svischade förbi några affärer, men väl inne på JC blev jag lite långvarig. Hittade SNYGG skjorta på herravdelningen och sen lite längre bort stod JEANSEN i en hög nedsatta var dom till och med. OCH det var som att jag blev kär på nytt och dom fick följa med hem.


Jag tänker: bootcut, vita converse, randig tröja och svart gubbväst
hörs


Kommentarer
Postat av: Carmen

Älskar ditt hår! Åhh, jag vill också ha lång, halvlockigt hår, á la dig!

2009-01-12 @ 20:44:20
URL: http://citas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0