social gathering today???

Samma sak som igår jag är inte alls trött, har försökt sova, läst oändligt många sidor i min bok. Men jag blir liksom inte sömnig och det sjuka är att jag var uppe tidigt imorse, för jag kan tydligen inte sova ut på morgonen heller. Hoppas jag sover en god stund in på eftermiddagen imorgon och inte vaknar vid 8 tiden pigg som en lärka. Vad är det för jävla fel, det här är inte normalt beteende, det här brukar vara Elin eller typ Stinas problem att inte kunna sova om nätterna. Är det fullmåne kanske? Vet att dom brukar tjata om den där förbaskade fullmånen, att man tydligen har svårt att sova då, något som jag tidigare aldrig upplevt. Det kanske är någon elaking som köpt en voodoo dock och experimenterar lite med den, här borta på mig och försöker göra mig helt galen. Haha hah, aja!

Det var egentligen inte det där jag skulle berätta, utan imorgon är jag ledig och på fredag och även på lördag. Så imorgon kanske vi ska till Gävle alla brudarna och avklara natten där bland folket. Eller så kanske jag ska passa på och åka till sthlm OCH HÄLSA PÅ DIG en gång för alla, nu när jag är ledig liksom, kommer typ inte hända på ett tag. Eller så ska jag gå på bio och se alla dom här filmerna som jag har tjatat så mycket om? Det är liksom 4 stycken mina ögon vill belastas med.


Ne nu får jag allt ge mig, ta tag i mig själv och försöka domna bort typ. Kommer aldrig att funka men I hope soon.

Hörs imorgon folket, nu ska den här saken stängas av.


Ps. Och du stockholm, allas näsborrar är olika stora, du är inte unik jag lovar, du är precis som alla andra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0