tiden rinner iväg



Jag har suttit här bra länge nu och klockan har hunnit blivit mycket. Det konstiga är att jag inte alls är trött, vilket jag egentligen borde var med tanke på att jag var uppe med tuppen och gal imorse skulle man nästan kunna säga. Jag kommer troligen inte kunna somna på ett tag även fast den här apparaten snart ska stängs av så kommer säkerligen en annan som heter tv:n att åka på. Imorgon har jag en lika exalterad dag som väntar, dom här två dagarna har gått så otroligt fort nu, jag förstår inte riktigt varför tiden bara måste rusa iväg på det här sättet när man väl gör nånting?

Ne nu ska jag stänga av



Kommentarer
Postat av: wannabe

irriterande människa, så fort man läser något här och ser en bild vet man vart man sätt de tidigare ...någon annan, bättre, riktig modeblogg!

2009-01-28 @ 10:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0