en onsdag i sthlm

en fantastisk dag är det varje dag i sthlm.
många har skrivit och undar vad jag gör om dagarna i sthlm? eftersom jag tydligen inte berättar tillräckligt mkt...
ungefär så här ser mina dagar ut...

stan, shopping
provade ett par jeansshorts från levi's, vet inte riktigt om jag ska slå till på dom.
weekday REAREAREA, så jag slog till på stort. ni får se imorgon vad det blev :P
sen var jag på chokladprovning för Marabous nya smak som kommer att komma i höst, åh jag hoppas att det blir den smaken jag röstade på. vi fick prova 3 olika smaker
sen lite mer stadsvandring
jobb


















Kommentarer
Postat av: Frida

vart har du köpt den där väskan och vad kostade den?=)

2009-06-25 @ 09:48:41
Postat av: 00002

weekday är ruggit bra!

2009-06-25 @ 12:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0