långholmen du var svår att hitta





Idag har vi softat i solen och bara haft det underbart. Jag ser ut som en jaaaaa, jag vet inte vad. Hela baksidan är rööööööööd och framsidan vit vad annars liksom? Jag är en vandrande flagga som företräder Danmark.

Nu sitter jag här och har tråkigt, jag skulle ha följt med grabbarna och tittat på fotboll. Kan tänka mig att Sam från göteborg kommer vara evigt besviken. Men jag har haft så mycket att göra nu på kvällen, packat och ringt till cheferna, bokat resa hem och en massa annat. Det blev ändrade planer jag kommer hem iImorgon istället. Men först kommer världens bästa vän och hälsar på sen kommer vi sticka tillbaka tillsammans.

Hörs grabbar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0