vi tänker sällan på vad vi har, men alltid på vad vi saknar


Idag har jag fördrivit min tid på stan och jag gick från hornstull till gamlastan och vidare in till centrum där jag träffade Dan. Vi gick omkring precis överallt, och även om jag just nu hittar riktigt bra fick jag mig en rejäl guidetur eftersom jag tidigare inte fått en sådan.  Under tiden vi promenerad och babblade på slank det ned ett glas och även en mjukglass. Nu ska jag faktiskt sussa är sjukt trött.

Imorgon, måndag och tisdag kvar på jobbet, sen kommer jag hem. Riktigt skönt ska det bli, lite sorligt kanske. Kommer sakna sthlm och gänget här. Men jag kanske kommer tillbaka till augusti få se vad jag känner för när jag kommer hem från semestern.

Go natt på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0