get your fat ass of that chair


Jag kan inte somna vilket inte alls är bra. Kommer att leda till att jag sitter död, utvecklingsstörd zombie på jobbet imorgon. Under mina 3timmar framför den här fenomenala maskinen har jag kunnat underhålla mig till max. Jag har hunnit läst ett flertal tidningar och några favorit bloggar, även kollat av alla köpbara skor. Om ca. 3-5 dagar kommer mina nya "pjäxor" som jag ska älska och vårda så varsamt (ni får se då vad det blev). Andra grejer som jag hunnit kolla av är denna stad ni ser här under som skulle sitta perfekt att åka till när våren börjar närma sig. Även en annan tätort som typ du kan hitta på andra sidan jordklotet skulle inte heller sitta så fel.
KÖP MIG ETT INTRÄDESKORT TILL DESSA HÄRLIGA STÄDER


Nu ska jag bege min bump of this chair,

hörs imon




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0