mocka i mitt hjärta


Dom här favoriterna är från acne och jag funderar på saken, sagolikt hudfärgade, mocka och röd klack, snyggare blir det ju liksom inte. Det tråkiga är att dom är väldigt känsliga men visst gör det dom ännu mer exklusiva så jag funderar om det är värt? Men ett par mocka skyhöga skulle ju vara drömmen just nu, har letat så, så förbaskat länge efter perfekta mockaskor med hög klack och nu har dom äntligen börjat expandera sig lite här och var, å jag håller ögonen öppna. En till som jag tycker är helt fantastisk, är en gul mockasko med klack som finns på ZARA och har nyligen anlänt. Dom är helt fenomenala skor, dessvärre tror jag andra också nappar på denna gula bergstopp, när jag är där och gör av med sedlar om vecka kommer dom inte finnas kvar, jag kan hålla tummarna men jag tänker inte hoppas på för mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0