TROLL




Jag har verkligen inte gjort nånting alls idag. Eller jo letat efter en borttappad grej i flera timmar, har aldrig letat efter något så mycket som jag letat efter den här saken idag. Sen har jag bara häng hemma, en snabb tur till affären hann jag med. ÄR helt avslagen och vill inte göra nått heller, vill bara fortsätta softa. Lustigt att man fick ännu ett sms. från Kharma om fest ikväll, när jag läste ordet fest ville jag bara spy. Vill typ bara spy av att jag tänker på fest och vill spy ännu mer av att jag skriver ordet. Ne nu hörrni ska jag återgå till soffan och softa lite mer framför tv: n.

Ska försöka somna tidigt, ska ju opp och jobba imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0