NO STRESS

Ibland vill man inte kliva upp på morgonen. Mobilen ringer med all kraft den kan i hopp om att en flaxandes hand ska smälla till den och att en trött kropp ska ta sig upp ur sängen för att börja sin morgon i tid. Men morgonens fall var inte så, utan jag sov kvar en minut som visade sig vara 20minuter vilket innebar att jag fick springa till bussen obs. Springa 2km och det var inte det lättaste. Som tur var hann jag, dock kan det omöjligt ha varit en vacker syn som stigit på. Snarare ett troll, men det är såna stunder man helt enkelt får bjuda på. Nu har jag huvudvärk och känner illamående, om några minuter ska jag iväg för att träna kids därefter handla inför morgondagen. En massa frukt och annat gott och sushi står på menyn. Imorgon ska det firas och jag ber till gudarna att morgonen börjar bra.

No stress, no stress, no stress



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0