that's amore





Nu sitter jag med en kopp te och lite plugg och skön musik lite lågt sådär. Det tar liksom aldrig slut när man kommer hem man vill fortsätta jobba...
Jag började kl.8 i morse och kom hem kvart i 6 och kände mig så känslosam och medlidande över saker som hände under dagen. Härligt när man blir påverkad och får sig en riktig funderare jag känner mig heeeelt död nu ändå sitter jag här nu med böcker och annat material. Jag håller på för fullt och planerar nästa veckas lektioner, vill att allting ska gå galant.

har ni tråkigt?
 klicka på bilderna, that's amore



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Sv: Visst är hon :) Älskar bilden :)



Snygg blogg, älskar texten vid din header :D

2009-11-05 @ 16:25:17
URL: http://conscient.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0