en superduper söndag


en underbar söndag har passerat förbi...

Jag har varit på en fantastisk middag hos en bekant med min pappa och syster. Magnifikt helt enkelt, det har serverats förrätt, varmrätt (jugoslaviska rätter) och dessutom så har jag kanske ätit världens godaste efterrätt, en äppelpaj som var så välsmakande att jag kunde ha slickat tallriken ren. Lilla Ajla som hade varit ganska tyst under kvällen uttalade sig: Skulle jag kunna få receptet till den här fantastiska äppelpajen. ha ha! 
Fantastiskt vin, english ale och hemmagjord vinbärs saft. Fantastiska berättelser, livshistorier och lite politik däremellan, en behaglig och väldigt roande kväll.

OCH NU SKA JAG SOVA.


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

var kommer koftan ifrån?

2009-11-15 @ 23:28:50
Postat av: Semra

sv:ginatricot :)

2009-11-16 @ 19:04:35
URL: http://semradedic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0