My morning sprint

Jag ska ta mina fötter ut på ett tidigt äventyr. Jag tänkte ta de ut på en jogging vända för att sedan komma hem och laga obeskrivligt god frukost.

Och på tal om fötter, mina fötter behöver verkligen ett nytt förhållande, frågan är bara vilken typ av förhållande jag ska välja, ett kort, ett långt, ett högt eller ett lågt?

Jag har funderat på ett ganska långt förhållande och vill redan införskaffa det inom loppet av denna vecka. För på fredag behövs skorna. För då, ja då ska en underbar vän firas och jag kan nästan se framför mig hur roligt det kommer att bli och jag är oerhört taggad av ingen specifik anledning alls. Hm jag vet, jag undrar jag med hur jag kan vara så uppjagad på en tisdag morgon när detta inte äger rum förrän på fredag? Men ja vad ska man säga, som Zlatan skulle ha sagt. Nee nu vill mina fötter springa ifrån min kropp, hörs senare golddiggers


 


Kommentarer
Postat av: Johanna

gillar bilderna!

2009-11-03 @ 07:52:52
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0