HEJ NATTEN DU ÄR VÄLKOMMEN MEN JAG SKA SOVA

Jag sitter här i mörkret och är så, sååå trött och har skit ont, verkligen skit ont i munnen. Eller ja ni vet när man har skrattat så där hysteriskt alldeles för mycket och kan knappt flina för att det bara gör så förskräckligt ont i käkbenen. Så känns det. USCH! Kul har jag verkligen haft med mina classmates, måste göras om och då vill vi att de med de rätta måtten också sällskapar, internt skämt, inget personligt! (Typ nästa vecka? Vi käkar och spelar biljard, interpool i gävle? Det måste ju passa alla juuh! SPRID) Men jag bör nog stänga av här nu, ska ta mig upp tidigt i morron. Jag har en massa plugg framför mig hela dagen lång på högskolan. Ännu ett USCH, vill inte alls tänka på det!

Go natt



Kommentarer
Postat av: HANNAH

Tack :D

2009-10-22 @ 09:03:32
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0