The vampire needs to survive



Jag kunde inte somna igår vilket jag inte alls begriper, vad är de för fel på mig??  Så vad gör man klockan 2 på natten när alla andra själar sover??  Jo jag tog fram mina böcker och satt fram tills 4 på natten och pluggade som en rutten vampyr som behöver blod för att överleva fast i mitt fall suktade jag efter trötthet för att få min sömn som belöning. Ögonen domnade väl till nån gång runt halv 5 vilket var värdelöst eftersom jag skulle opp i ottan så det blev totalt 3timmars sömn för min del. Applåder för ett uselt beteende, för tror ni att jag har varit pigg eller? Nej folks, jag har suttit som en zombie på seminariet suktat efter sömn och varje gång jag skulle öppna käften för att dela med mig av mina inlärningsfärdigheter för vad motorisk träning och utveckling betyder för eleverna så lät jag som en jävla japan som druckit alldeles för mycket saké. Jah ni kan ju tänka er!

Det värsta är att jag inte kan sova nu heller, för då hamnar jag i den här onda cirkeln och förblir en nattmänniska resten av veckan. Just därför tänkte jag dra till det nya gymmet som öppnar idag för att svettas lite och förhoppningsvis somnar jag inte på spinning cykeln eller i brist på reaktionsförmågan tappar en vikt och bryter en tå eller upplever nått annat obehag!?

Men jag ska försöka slita som ett djur för att bli ännu tröttare, komma hem och duscha och lägga mig för att sova tidigt, tidigt, tidigt…



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv; Dem kommer från Nelly :)

2009-10-26 @ 17:05:26
URL: http://lastnightstrash.devote.se
Postat av: Frida M

Jag vill också ha lååångt hår! Du har ju apfint hår!!

2009-10-26 @ 18:25:55
URL: http://lovelymi.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken nice bloooogg du har!!

2009-10-26 @ 18:56:07
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0