TVÅ lyckliga killar vann 500000:-








det enda du behöver satsa är 70 spänn för att bli 499930 riksdaler rikare, ja en halv miljon kronor. det var exakt det som Anton och Basse gjorde fick vi höra igår kväll! 
SHIT det är ju en hel årslön för vissa sa Maria om och om och om igen
jag är så jävla avundsjuk betonade Erik ett fåtal gånger
fan vad Anton kommer få brudar var det någon annan som sa...
en riktigt trevlig kväll helt enkelt.

JAG hade gått ut om jag hade vunnit en halv miljon på trav men så var icke fallet. (från och med nu kör vi på den undanflykten när vi inte orkar med tillvaron så att säga)

kunde inte sova så jag är uppe nu, tänkte att jag kanske skulle ta och städa lite, göra god frukost, ut och ta en lång promenad... ne nu ska jag röra på mig för en dag som denna då orkar jag faktiskt med existensen:-P

hörs



Kommentarer
Postat av: annika

ni ser ut att ha det så mysigt! blir ju lite avis.. :)

2009-09-13 @ 17:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0