wakin' up to find another day


Efter gårdagens sysslor i skolan som följde med mig hem under några timmar för att sedan mot kvällningen gå ut och jogga en vända, mynnade ut i att jag var världens tröttaste och segaste människa och somnade som en stock väldigt ovanligt tidigt. Vilket i sin tur har lett till att jag sitter här denna tidiga morgon och är piggare än tuppen. Skolan börjar ju inte förrän 10 så jag kommer hinna med en hel del nu på morgonen, ska iaf ta och dricka en kopp kaffe först och sen ta mig ut för att jogga en bit när detta mörker utanför blivit lite ”blondare”. hörs



Kommentarer
Postat av: Tayler

love the title :)

2009-09-25 @ 23:41:39
URL: http://fashionlayne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0