Dreams will get you nowhere, a good kick in the pants will take you a long way.


Emmanuelle Alt med sin söta dotter.

God morgon alla söta!
Jag är förvånad över att jag ens kan kläcka ur mig något så generöst som "söta". För jag är ganska arg och fruktansvärt irriterad, jag har sovit ungefär jaaa ingenting... Som en kratta, högst två timmar. Egentligen är det inget konstigt med det eftersom jag har en tendens att hamna i denna typ av svackor. Men jag förstår inte varför det blir så? Ibland sover jag som en kung, åtta timmar och är pigg som lärka dagen efter. Andra perioder är det som att jag dött och hamnat i helvete hundra gånger om? Är det någon annan som är likadan?

Men äsch, nu ska jag inte gnälla mer om det, utan den här dagen ska bli en bra dag. Jag har skapat mig en drömdag i mitt huvud. Så ja, det är väl ingen idé att jag längre sitter kvar här, jag kan ju fortsätta drömma om den perfekta dagen men varför ska man drömma om man inte tar tag i drömmarna. Nu ska jag dra på mig joggingskorna och knyta skosnörena riktigt hårt och ge den här morgonen en ordentlig kick. Senare ska jag ta mig in till Gävle med en sötnos men jag ska låta Törnrosa sova några timmar till för hon har en jobbig natt framför sig i baren.

Nu joggar vi, all träning är bra träning... kom ihåg det!



Kommentarer
Postat av: Amis

Vill du vara med och tävla om 3st läckra lipgloss från MAKE UP STORE ?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen finner du i vänsterspalten under rubriken med namnet "Veckans Tävling"



Ha det gott !

2010-04-30 @ 11:03:50
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Gabriella

snyggt

2010-04-30 @ 11:27:37
URL: http://covette.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja, vi borde åkt tillsammans, roligare då ju! Får ta och tänka på det nästa gång! Skönt med en springstart på dagen. Trevlig valborg!

2010-04-30 @ 13:51:00
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0