I don't design clothes, I design dreams.

Jag kan inte somna. Jag är dödstrött och har huvudvärk, känner oro. Det känns som att mitt huvud ska explodera som en atombomb. Min jobbiga, knäppa hjärna har stora problem den vill inte sova.

Hm vad ska jag berätta? Jo en ganska konstig grej hände idag nrä jag var ute och jogga. Eller ja under den här stunden då den här konstiga grejen hände så gick jag förstås för att jag hade sprungit för lång åt ett håll och orkade inte springa tillbaka hem igen. Men ja det är en annan visa. Tillbaka till den här lite "spontana" händelsen eller vad man ska kalla det. När jag går vid jernvallskolan, går förbi statoil och närmar mig konstgräsplan hör jag att någon ropar...

-SEMRAAAA, SEMRAAAAAA!!!!

Väldigt snabbt hör jag att det kommer från konstgräsplanen och ser några röda gubbar som skjuter skott mot ett fotbollsmål utan målvakt (och de missar dessutom!??). Jag ser väldigt snabbt att det är en annan färg, svart som natten från topp till tå som inte passar in bland de rödfärgade gubbarna som står mellan målet och punkten som dessa röda gubbar skjuter från. Den svarta gubben höjer armarna och vinkar och ropar mitt namn en sista gång i hopp om att jag ska se vem han är. Då jag vid det här laget kommit några meter närmare ser jag att det är ingen mindre än Modigh som av någon konstig anledning hamnat på en fotbollsplan med fel "OUTFIT" typ eller vad man ska kalla det. På vägen hem funderade jag en stund om han kanske fått sig en tankeställare, satsa på fotbollen i hopp om att få sig en ordinarie plats i Arsenals startelva, vem vet? Ne skämt åsido jag tänkte inte alls så där utan jag är allmänt trött och min hjärna dividerar/subtraherat/målar och planerar och sänder ut signaler till mina fingrar som ska skriva trams på samma gång.

Ne nu är det bara tramstramstrams här, jag bara måstemåstemåste sova nu.



Kommentarer
Postat av: ivana

sv: tack!



gillar din tisha! =))

2010-04-30 @ 12:09:47
URL: http://ivannascloset.blogg.se/
Postat av: Marie

gillar din stil! =)

2010-05-01 @ 11:30:02
URL: http://wychey.blogg.se/
Postat av: Karin

haha! du är bara för grym du!

2010-05-01 @ 14:40:54
URL: http://karinbylund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart har du köpt dina byxor ?

2010-05-01 @ 22:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0