NASTY GAL


pictures:nasty gal

Som vanligt sitter jag framför nyheterna med datorn och en kopp te och tidningen på bordet. Jag tror faktiskt att jag inte behöver skriva det mer för imorgon kan ni nog lista ut på egen hand vad jag gör vid den här tiden. Det har typ blivit som en vana nu. Jag kliver upp, kokar te, startar igång datorn och knäpper på tv:n, kolla mailen kikar runt bland bloggar, titta på nyheterna, läser tidningen och går ut för att få lite frisk luft. 

Denna torsdagsmorgonen har jag inspirerats otroligt mycket av bilderna ovan och jag verkligen älskar nasty gal, en fantastisk webshop är det. Jag har inte hunnit visa alla mina fina köp som jag gjorde i fina staden Uppsala men jag kommer med uppdatering. Ni ska få gårdagens och en dagens lite senare.

Det är viktigt att du gör det som känns rätt i hjärtat även om människor runt omkring dig tvivlar. OCH kom ihåg om man tänker och gör som man alltid har gjort får man samma resultat jämt...

Kommentarer
Postat av: camilla palm

love it all!

2010-08-16 @ 10:30:56
URL: http://camillapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0