Filippa K Höst/Vinter 2010




Jag är tvungen att hiva in dessa 2 bilder innan jag springer iväg till lektionen. Här är en annan visning som jag skulle önskat att jag varit på. Filippa K, jag tycker att kollektionen ser väldigt rak ut så att säga och en dämpad färgskala som överskuggas av marinblått, beige, mossgrönt och grått med en betoning i färgen röd som även smyckade modellernas läppar. Det är ju så klassiskt och mina tankar svämmar omedelbart iväg till det härliga 40-talet Hollywood. Jag får lite gåshud när jag ser på dessa bilder. Gillar även den röda stickade tröjan på stiliga herren, det är något så otroligt speciellt med den röda färgen, väldigt svårburet men oj så snyggt han bär upp den här outfiten.

NU: KUTA TILL LEKTIONEN



Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Tack så mycket! :)

2010-02-02 @ 14:22:44
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Filippa K är BÄST!

2010-02-02 @ 19:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0