GOLDWELL TÄVLINGEN AVSLUTAD

Nu har jag valt ut tre värdiga vinnare med bra motiveringar som har vunnit de önskade hårproduktern från GOLDWELL. Kommer skicka ett mail ikväll med några frågor som jag vill ha besvarade snarast, just för att ni skall kunna få hem hårprodukterna så fort som möjligt.

Jag kommer garanterat anordna fler tävlingar där ni kommer kunna vinna hårprodukter från GOLDWELL. Och jag hoppas även då att en stor skara deltar. Kram på er.

Här är vinnarna:

LINNEA
Vad roligt! Klart man måste ta chansen att vinna :)
Jag skulle vilja vinna:
colorglow IQ Color - Shampoo
colorglow IQ Color - Conditioner Warm Brown

För att jag slog till och färgade håret brunt i januari men färgen blev jättesnabbt urtvättad och tråkigt matt tyvärr. Igår färgade jag om det, och den här gången vill jag att färgen ska hålla såklart :) Och dom här produkterna sägs "Bevarar det livfulla färgdjupet hos varma bruna nyanser" och det låer ju perfekt, och du har ju skrivit mycket bra om Goldwell Semra :)

Kramar

MODEKATT

Åhh vilken härlig tävling!!
InnerEffect ReSoft - Treatment & Innereffect Resoft-Shine shaper verkar vara himmelriket för mitt hår! Jag har väldigt torrt & ofta glanslöst hår pga för mycket färgning & lockigt hår!
Har inte råd ( som alla andra ovan) att köpa alltför dyra hårvårds produkter!
Just därför så vill jag vinna , det vore underbart att göra det!
Kram

ILDA
Flat Marvel – Flattening Balm
Sprayer – Hair Lacquer

Jag vill ha dem två produkterna dels för att jag älskar märket goldwell och dels för att jag pluggar till frisör. Inte ofta man har råd till att köpa lite dyrare hårprodukter när man är en student även om man är så intresserad utav hår/styling. Semras hår ser jätte fräsht ut, hon anväder goldwell såg jag och önskar att mitt kunde se någolunda ut..

Flat Marvel – Flattening Balm vill jag ha dels för att jag plattar håret varje dag, och det sliter som bara den på håret när man inte använder värmeskydd.

Sprayer – Hair Lacquer jag ha för att kunna få mitt livlösa hår på plats! Den hårsprayen har en bra stadga i sig som gör att frisyren håller sig hela kvällen :)
och det behöver jag. verkligen!

Jag hoppas att du fått en bra kommentar till varför jag vill/behöver dem här produkterna! Plus att jag aldrig vunnit något innan, skulle blivit jätte glad ifall jag fick den äran nu :)
men som sagt, MÅ BÄSTA MAN VINNA (:

P.S DIN BLOGG är kärlek <3 ;D





Kommentarer
Postat av: ilda

hahaha JAAAAAAAAAA!



jag vann <3 tack sekiiiic <3

2010-02-22 @ 20:15:13
Postat av: Modekatt

Åhh så kul!!!Så glad jag blev!!

Tack så jätte mycket!!

Nu har jag mailat min adress!

Kramar till dig

2010-02-23 @ 22:56:20
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0