TÄVLING



I samarbete med GOLDWELL ska jag låta er få möjligheten att vinna 2 valfria produkter. Ni går in på GOLDWELL's hemsidan där ni har möjlighet att läsa om olika produkter och bestämma vilken produkt som just passar er. Därefter skriver ni en kommentar i detta inlägg, vilka produkter ni valt och varför just ni skall vinna. Glöm inte att fylla i er mailadress så att jag kan kontakta er om ni vunnit. Tävlingen håller på fram tills nästa vecka på måndag då 3 vinnare med bäst motivering kommer utses kl:20.00.

Du kan vara anonym (mailadressen syns inte i kommentaren)

Klicka på bilden ovan för att komma till GOLDWELL.

Lycka till!


 


Kommentarer
Postat av: Karin

tack, men jag har redan massa goldwell hemma:)

2010-02-15 @ 20:46:51
URL: http://avantgardefashion.blogg.se/
Postat av: Elin

dualsenses Color Shampoo och conditioner skulle jag vilja ha!



Jag borde få vinna för att jag tyker att din blogg är bäst och för att jag är en fattig student som just nu inte har råd med dyra hårprodukter. kram

2010-02-15 @ 20:54:45
URL: http://elllismm.blogg.se/
Postat av: Camilla

åh tack så hemskt mycket, snygging!! den är ifrån gina tricot:):)....jag skulle vilja vinna,''Goldwell Colorglow Iq Highlights Hair Masque'' eller ''Goldwell Colowglow IQ Full Blonde Shampoo''. Jag vill vinna eftersom att jag är otroligt intresserad/har alltid varit utav hår och hårprodukter. jag blev arbetslös precis innan jul och har nu dessutom inte råd att köpa sådana dyra produkter eftersom pengarna inte räcker någonstans. Sedan så ska jag också utbilda mig till frisör vilket är ännu en anledning till att jag behöver sådana här proffsiga stylingprodukter:). massa kramar på dig!!

2010-02-15 @ 21:24:56
URL: http://camillabrostrom.bubbleroom.se
Postat av: cindy ♥

åh, jag deltar gärna!



Om jag vinner denna tävling skulle

jag vilja ha:



1. InnerEffekt ReSoft - AntiFrizz Serum

2. InnerEffekt ReSoft - Shampoo



Jag tycker att jag ska vinna eftersom

att jag inte har råd till sådana dyra

produkterna, vill verkligen vinna det

som jag har valt ut! kramis, cindy ^^

2010-02-15 @ 21:42:07
URL: http://ccindylicious.blogg.se/
Postat av: cindy ♥

oj, jag glömde fylla i min e-postadress :$

förlåt! jag fyller i det nu ^^

2010-02-15 @ 21:43:22
URL: http://ccindylicious.blogg.se/
Postat av: Lona

Modeler - Shaping Spray

Super Ego – Molding Gum



Vill ha dessa för att jag har två andra produkter därifrån som jag är jättenöjd med! och vill testa några nya och dem luktar ju supergott :) önskar jag hade råd, men det är inte alltid det är så.

så man får satsa på tävlingar och hoppas! :)

2010-02-15 @ 21:48:31
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Lona

Modeler - Shaping Spray

Super Ego – Molding Gum



Vill ha dessa för att jag har två andra produkter därifrån som jag är jättenöjd med! och vill testa några nya och dem luktar ju supergott :) önskar jag hade råd, men det är inte alltid det är så.

så man får satsa på tävlingar och hoppas! :)

glömde mejlen ;D

2010-02-15 @ 21:49:25
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hej :) Jag skulle vilja vara med och tävla :)

Jag tycker att jag ska vinna för att det alltid är kul att vinna xD Hehe, klart att man vill testa lite nya produkter och bli lite extra fin :) Vore grymt kul att vinna, sånt gör man inte allt för ofta. ^^ Tack för att jag fick vara med :)



Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha:

Radiant star - shine spray

Curl kick - curl jelly

2010-02-15 @ 21:56:08
URL: http://hannahkuusisto.blogg.se/
Postat av: Hannah

skit också glömde e-postadressen, men här kommer den ^^



Hej :) Jag skulle vilja vara med och tävla :)

Jag tycker att jag ska vinna för att det alltid är kul att vinna xD Hehe, klart att man vill testa lite nya produkter och bli lite extra fin :) Vore grymt kul att vinna, sånt gör man inte allt för ofta. ^^ Tack för att jag fick vara med :)



Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha:

Radiant star - shine spray

Curl kick - curl jelly

2010-02-15 @ 22:03:58
URL: http://hannahkuusisto.blogg.se/
Postat av: kicki

Sv: tack så mycket! :)

2010-02-16 @ 00:37:26
URL: http://kristinsundbergs.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: vad kul :)

men jobbigt att plugga :(!

2010-02-16 @ 08:24:46
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: zoe

sv: tack dsamma :)

2010-02-16 @ 09:00:42
URL: http://zzoe.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Vad roligt! Klart man måste ta chansen att vinna :)

Jag skulle vilja vinna:

colorglow IQ Color - Shampoo

colorglow IQ Color - Conditioner Warm Brown



För att jag slog till och färgade håret brunt i januari men färgen blev jättesnabbt urtvättad och tråkigt matt tyvärr. Igår färgade jag om det, och den här gången vill jag att färgen ska hålla såklart :) Och dom här produkterna sägs "Bevarar det livfulla färgdjupet hos varma bruna nyanser" och det låer ju perfekt, och du har ju skrivit mycket bra om Goldwell Semra :)



Kramar

2010-02-16 @ 14:01:11
Postat av: miriam

sweet tävling!

2010-02-16 @ 14:31:19
URL: http://blog.bjornborg.com
Postat av: Pernilla

Innereffect Resoft

Double Boost Rootlift spray



Jag vill vinna därför att jag precis köpt lägenhet och inte kommer ha råd att köpa massa dyra hårprodukter.



2010-02-16 @ 19:10:36
URL: http://pernillabardin.blogg.se/
Postat av: matilda

hej! jag skulle gärna vilja vara med och tävla! :)

kollade runt lite på hemsidan och fastnade för "InnerEffect RePower Volume Mousse". jag har provat flera olika mousse och hårspray som ska ge volym, men aldrig blivit riktigt nöjd. skulle vara jättekul att prova ett lite dyrare märke som jag annars aldrig skulle kosta på mig.



kram!

//Matilda :)

2010-02-16 @ 19:44:46
URL: http://mmmmatildas.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh enda sen jag gick frisörskolan har jag gillat Goldwells produkter, jag har en spray wax här hemma som snart är slut så jag skulle gärna vilja vinna en ny sån=) och en root lift spray, den är grymmast!



Måste bara säga utan att smöra, men gud människa vad vackert hår du har! Jag vill ha det nu:D Kram!

2010-02-16 @ 22:31:04
URL: http://cravingforfashion.se
Postat av: YourLoveDrug

Jag vill ha: colorglow IQ Color - Shampoo och colorglow IQ Color - Conditioner Warm Brown



Min motivering är att jag har varit inne på den sidan förut och funderat på att köpa där men som man alltid gör så undrar man om de är speciella. Så de här hade varit ett bra sätt att få prova det! Sen är dem inte så extremt dyra heller! Så man kan fortsätta använda det. Valde dem speciella produkterna för att jag är egentligen blond men färgar mitt hår en gång i månaden till mörkt brunt och de sliter på håret. Så skulle vara jätte bra att finna en bra produkt som kan hålla färgen och kvaliteten bra!!

2010-02-17 @ 01:00:59
URL: http://yourlovedrug.bloggplatsen.se
Postat av: emelie

Kerasilk Rich Care Schampoo och Balsam :)



Jag borde få det eftersom jag är en fattig student med torrt hår :(

2010-02-17 @ 20:53:46
URL: http://pemmeli.blogg.se/
Postat av: andrea

Hej, va kul med en hårvårds tävling..



Om jag skulle vinna så hade jag gärna velat vinna produkten som heter "InnerEffect ReSoft" då mitt hår har blivit allt för slitet med sedan jag färgade håret från blont till brunt. Dessutom att jag är arbetslös sedan ett halv år tillbaka och har ej råd för dyra hårvårds produkter. nu håller jag allt tummarna att jag vinner..kram

2010-02-18 @ 01:05:36
URL: http://andiibandii.blogg.se/
Postat av: jenny

Jag skulle vilja vinna Colorglow IQ Full Blonde- Hairmasque & Colorglow IQ Full Blonde- Leave-in-Treatment.



Jag skulle vilja vinna för att de är precis dom produkterna mitt blekta hår behöver. Jag är precis som du en fattig student och detta pris skulle definitivt lysa upp min fullspäckade vardag!

2010-02-18 @ 14:40:15
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: Modekatt

Åhh vilken härlig tävling!!

InnerEffect ReSoft - Treatment & Innereffect Resoft-Shine shaper verkar vara himmelriket för mitt hår! Jag har väldigt torrt & ofta glanslöst hår pga för mycket färgning & lockigt hår!

Har inte råd ( som alla andra ovan) att köpa alltför dyra hårvårds produkter!

Just därför så vill jag vinna , det vore underbart att göra det!

Kram

2010-02-18 @ 23:36:43
URL: http://modekatt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ska lyssna på dig vara med i denna tävling, det skadar ju inte att skriva en kommentar i alla fall :)



Jag tycker att jag ska vinna just för att jag ända sedan första gången jag började tjäna egna pengar och kunnat investera i dyrare hårprodukter har letat ihjäl mig efter produkter som kan ge volym åt mitt hår som annars är väldigt tunnt och platt. Jag har olyckligtvis ännu inte hittat någon perfekt produkt som passar mig. En av orsakerna kan vara för att jag dom senaste två åren har studerat och då inte heller haft råd att investera i vilka produkter som helst.



Skulle jag däremot vinna och hitta den perfekta produkten skulle jag definitiv fortsätta att köpa den, även om det betyder att jag måste leva på pasta väldigt många dagar i månaden, haha.



Produkterna som jag är intresserad av är:

dualsenses Ultra Volume Gel Shampoo

dualsenses Ultra Volume 60sec Gel Treatment



Önska mig lycka till :) HAHA

2010-02-19 @ 23:01:33
Postat av: Ilda

Flat Marvel – Flattening Balm

Sprayer – Hair Lacquer



Jag vill ha dem två produkterna dels för att jag älskar märket goldwell och dels för att jag pluggar till frisör. Inte ofta man har råd till att köpa lite dyrare hårprodukter när man är en student även om man är så intresserad utav hår/styling. Semras hår ser jätte fräsht ut, hon anväder goldwell såg jag och önskar att mitt kunde se någolunda ut..



Flat Marvel – Flattening Balm vill jag ha dels för att jag plattar håret varje dag, och det sliter som bara den på håret när man inte använder värmeskydd.



Sprayer – Hair Lacquer jag ha för att kunna få mitt livlösa hår på plats! Den hårsprayen har en bra stadga i sig som gör att frisyren håller sig hela kvällen :)

och det behöver jag. verkligen!



Jag hoppas att du fått en bra kommentar till varför jag vill/behöver dem här produkterna! Plus att jag aldrig vunnit något innan, skulle blivit jätte glad ifall jag fick den äran nu :)

men som sagt, MÅ BÄSTA MAN VINNA (:



P.S DIN BLOGG är kärlek <3 ;D

2010-02-22 @ 00:28:59
Postat av: Anonym

dEn sista kommentaren tycker jag ska vinna hahhahaha;)

(Ilda)

stackars som plattar o förstör håret varje dag hon behöver skydda sitt hår:)



;)



Själv vill jag inte delta i tävlingen heheheh

2010-02-22 @ 20:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0