ÅRETS ANDRA DAG


2010 kommer bli det bästa året någonsin? Alltså jag önskar verkligen att jag kunde som alla andra utlova att det här kommer bli världens bästa år, jag önskar att jag hade någon form av magisk kraft att jag kunde se in i framtiden som tydligen alla andra verkar kunna. Det enda jag har förutspått kommer att hända är att om 1månad kommer tre efterlängtade tjejer hem och min födelsedag i mars. Det är den andra dagen på 2010 och jag har inte gjort ett skvatt idag. Jag har suttit framför tv:n som en förlamad firre och visst kan det vara skönt ibland, men kan man inte förutspå ett bra år så måste man helt enkelt se till så att det blir ett bra år och då kan man inte ligga i soffan och kasta bort en dag hur som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0