MÅ BRA? DET VILL JA!


Tjo och hej alla nattugglor där ute! Jag har försökt att somna i 3 timmar nu. Som ni märker gick ju det inte så bra. Jag vet inte vad som tagit åt mig och jag hoppas att detta bara är EN konstig, klurig natt då jag tänker och vrider och vänder på saker och ting som är lite oväsentliga men som inte kan motstås att överanalyseras. Jag förstår inte varför man har en tendens till att överanalysera precis allt och då menar jag verkligen allting mellan himmel och jord, (jag slår vad om att jag hunnit tänka på dig också under dessa timmar). Det går åt så mycket tid till sådant trams, och tid är något vi inte har på denna planet. Ett nytt år har börjat och man kanske bör vara lite mer självisk unna sig, sin hälsa sånt som får dig att må bra. För vem tänker på DIG om du inte gör det? Jag ska verkligen börja göra mer av sånt som jag själv mår bra av. Det är nog ett steg i rätt riktning på det nya året och jag tror att alla kan ta ett litet steg i sitt liv som får ens vardag att förändras till något nyttigt och positivt. För jag tror att man mår bra av det, eller vad säger ni? Jag ska börja ta tag i saker och ting, ägna ännu mer tid åt min hälsa för jag vet hur viktigt det är med en god hälsa det är den som räknas i slutändan. Nej nu ska jag lägga mig och läsa, hoppas att jag får nån timmes sömn för jag har en hel del att göra imorgon eller ska jag kanske säga idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0