Fashion Drawing Summer School


Jag är ju så makalöst glad nu kan jag försäkra er om. För nu har jag äntligen bestämt mig när det kommer till saker och ting motsvarandes min framtid. Det känns skönt att ha något riktigt roligt att se fram emot då sommaren börjar. Kan knappt vänta för nu vill jag att månaderna ska passera fort kan jag lova men medans man befinner sig i nuet får man för tillfället satsa allt och ge allt för att nå bästa resultat möjligt för stunden.

Nu ska jag ta och äta lite lunch sen fotsätter jag med lite plugg till innan det blir dags att bege sig hemåt.



Kommentarer
Postat av: GABRIEL

Jaa då är det bara att vänta in våren :)

2010-01-19 @ 23:07:30
URL: http://gabriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0