GOOD MORNING SUPERMODEL


Natasha Poly
for Vogue Russia January 2010
Fantastiska bilder tagna av fotografen Daniel Jackson

FRUKOST. Jag älskar frukost det är den bästa måltiden utan tvekan. Kaffe med kanel eller smoothies eller thé med honung och en citronklyfta. Fil och müsli, gröt, fullkornspannkakor med björnbärssylt, crunchy med yoghurtbitar i med iskall mjölk. Fullkornsmackor oftast med smör, ost och tomat, paprika och gurka. Det finns verkligen inget godare än frukost och det är den viktigaste måltiden. Så långt tillbaka som jag kan minnas har alltid frukost varit min favoritmåltid.

Nu ska jag göra en riktigt vitaminbomb till smoothie just för att de är så världslätta och snabba och världensgodaste. Jag behöver bli fullproppad med vitaminer nu med tanke på min "tidiga" läggning. Det känns som att alla bakterier i halsen försvinner efter ett glas, jag vet inte det kanske bara är inbillning med då får det vara så. Ibland funkar saker och ting bara man intalar sig själv att de gör det. Aja strunt samma, viktigast att jag inte blir jättesjuk nu efter en CPnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0