lookbook + skola + outfit + fotboll


Hej söta läsare!
Idag har jag, ja som jag berättade igår varit i skolan till sent, sent. Men som tur var lunchen på samma nivå som igår helt underbar. Halva klassen drog till stan och vi proppade oss mätta, det blev tacos och pizza.. MUMMA.
Imorgon kan jag utlova en härlig outfitbild, ska bli bättre på att lägga ut de. LOVAR...
Förresten så är det ju jernvallen man ska vistas på efter skolan, har ju lovat göteborgaren eller ABAS som jag kallar honom att jag ska sitta spikad på läktaren med mina tjejer för att skåda deras första match mot SIF 18.00, så vi ses väl där allesammans.



Kommentarer
Postat av: Eva

YSL-tröjan skulle gärna få bli min!

2010-01-14 @ 23:16:49
URL: http://nonplus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0