TEATEROMBUD



Igår var jag på ett ombudsmöte på tetern i gävle där vi fick ta del av förhandsinformationen om de kommande programen för terminen, mumsig fika och ett pjässpel innan hemgång blev det också. Denna termin kommer de att bjuda på fantastiska föreställningar och jag har redan bokat in mig på några som jag skulle vilja se, bla. Cullbergsbaletten och en pjäs vid namnet NOUROUZ/NEWROZ 2010 där Özz Nûjen kommer att vara kvällens konferencier. Nu ska jag försöka övertala mina vänner att göra mig sällskap och ta del av dessa fantastiska föreställningar.




Kommentarer
Postat av: emily

jätte fin blogg:)

2010-01-12 @ 18:02:43
URL: http://unpolishedtupperware.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0