FÖR OSS NORDBOR


Jag har fruktansvärt ont i mina fotleder. Typ träningsvärk och en outhärdlig smärta i benhinnorna, just på grund av dessa hemska smärtor kan jag inte sova. Jag har överansträngt mina stackars fötter då jag i söndags sammanlagt joggat och gått typ 2 mil. Fråga mig inte varför men det blev bara så och just därför sitter jag här nu och kan inte sova. Men det var egentligen inte alls det jag skulle berätta utan visa er dessa fantastiska jackor som ni ser ovan. Burberry har gjort jackan alla drömmer om och som ni även kan se är budgetalternativen nästan identiska. Hos Topshop kommer de komma i många olika varianter men av alla som jag kikat på så är de från monki, lindex och MQ finast. Jag kommer med stor sannolikhet att införskaffa en, främst för att man kommer kunna använda den under de kallaste månaderna helt perfekt för oss nordbor, sådär härligt varmt och ulligt och SNYGGT på samma gång tackar man inte nej till.

Kommentarer
Postat av: sara

åh monki-jackan är ju underbar!

2010-07-20 @ 12:40:21
URL: http://barasaraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0