REMAKE


Emma Elwins remake av en klänning som hade en ganska så tråkig modell då hon hittade den på beyond retro men hon tog fram ritblocket och symaskinen och piffade till den, den blev helt underbar. Jag är så himlans avundsjuk på alla som har en symaskin hemma just i detta läget. Det här är en sådan morgon då jag sitter med mitt kaffe och väntar på att mina vänner ska vakna så att vi kan styra upp dagen men jag har några timmar på mig och jag har fantiserat ihop en grym modell på en kläning som jag skulle vilja sy som jag kan strosa omkring i en dag som denna. I och för sig så har jag också en symaskin här hemma men den är trasig. Så jag tänker så här... Imorgon när lönen kommer ska jag ut och leta symaskiner jag vill börja sy och exprimentera igen det är ju så kul att göra om kläder och sy sina egna då och då. Oj, oj, oj som jag ska ha en ny symaskin.



Kommentarer
Postat av: Tina

hihi, det är faktiskt riktigt roligt att kunna göra om plagg! Min mamma är som tur är en fena på att sy : )

2010-06-23 @ 09:32:55
URL: http://tinaakerblom.blogg.se/
Postat av: Modekatt

A den blev faktiskt skitt snygg!

Förstår dig verkligen, jag bara älskar att sy & göra om plagg!Du kan ju köpa den symaskinen som jag har finns på Siba & kostar ca 1000;, funkar jättebra & är snygg tom med massa olika färger & ränder :))

Kram

2010-06-24 @ 10:50:08
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0