´One is not born a woman, one becomes one´. And nothing helps you become a women more than a dress. It makes a statement not only about who you are, but who you want to be.


kavaj-h&m, linne-monki, kjol-åhlens, skor-dinsko
ser ni vad brun jag har blivit? jag har legat ute bara två dagar och jag som var en riktig blekfis innan. solen är ju mycket starkare än vad man tror.


Idag har jag varit i gävle hela dagen. Jag var tvungen att lämna tillbaka några böcker på biblioteket och sen har jag strosat omkring med Sanne då hon har försökt att hitta en fin stass som hon kan ha på midsommar. Själv har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig förutom mina nya träskor. Jag blev kvar en längre stund i gävle än vad jag hade planerat eftersom min syster gick sin sista dag i skolan (någon typ av sommarskola med teknink som inriktning) och ville gå en runda på stan innan hon åkte tillbaka hem till sandviken. Det slutade med att jag köpte ett par skor till henne som hon så gärna ville ha och dessutom bjöd jag henne på fika. Jag är bra snäll ibland jag! Men vet ni vad jag ska göra nu? Jag ska baka tre grekiska pajer som vi ska ha till imorgon under midsommar middagen som ska firas med mina finaste vänner och pajerna kommer bli så mumsiga så det kan jag lova er.



Kommentarer
Postat av: Amra

Asså avgudar ditt hår tjejen! :)

2010-06-24 @ 22:53:37
URL: http://www.thingsbya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0