The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.

Jag har lyckats blivit lite sjuk och just därför är jag uppe ännu tidigare än vad jag brukar vara för jag får helt enkelt ingen luft. Det är ju fullkomligt omöjligt att sova när man är täppt i näsan. I den här stunden ligger jag på magen här i soffan med kurslitteraturen i ena handen och datorn på andra sidan. Vilket kanske är lite olämpligt eftersom snoret forsar och jag nyser mer än vad jag andas och jag förstår inte riktigt varifrån snoret kommer, hur kommer det sig att näsan kan producera denna mängd snor? En nässpray skulle sitta alldeles utmärkt annars kommer jag kvävas till döds. Hur som helst så försöker jag blogga samtidigt som jag försöker få in nyttig information i skallen, vilket inte alls går så bra. Men även att jag då och då försöker sörpla i mig kokhett te och äta några tuggor av fruktsalladen går inte heller riktigt ihop. Jag måste försöka komma på en bättre arbetsposition för nu har jag konstaterat att det här inte alls funkar. Nej nu ska jag lägga ifrån mig datorn, har i alla fall hunnit inspireras av fantastiska bilder och jag delar självfallet med mig av de senare. Nu ska jag ta tag i min kurering, tänkte ta en överdos av c-vitamin vilket innefattar CITRONER, måste äta några sådana och dricka citronvatten och äta ännu mer frukt för det känns som att det borde hjälpa. Återkommer senare. Gör jag inte det kommer ni läsa på löpseden att en 22-årig kvinna kvävdes till döds av sina egna snor(?). Ha en fin morgon allesammans.



Kommentarer
Postat av: simone

Hoppas du känner dig bättre snart, krya på dig!

2010-03-20 @ 12:53:40
URL: http://fattybom.se
Postat av: Freja

cool bild! Älskar tänderna :)



Usch inte kul att vara täppt! Kommer alltid när man ska sova! :O Hoppas du letat fram lite nässpray haha :)

2010-03-20 @ 18:20:20
URL: http://influenced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0