I've got a sick obsession, I'm seeing it in my dreams


klänning och kavaj:h&m, skor:converse

Vilket skitväder det har varit idag. Igår sol och idag spöregn!?? Jag förstår verkligen inte! Man blir så deprimerad när man vaknar och regnet bara öser ned från skyn. Under helgerna när man är ledig från skolan vill man ha sol så man kan vara ute och promenera, fika på uteserveringar med sina underbara vänner eller titta på fotboll med en glass i handen. Det känns som att vi är så långt ifrån just de företeelserna som vi bara kan komma. I min depression har jag bara pluggat en hel del idag men även lagat god mat med min lillasyster ajla och hon har lyckats med att bakat en fantastiskt god vit kladdchokladtårta som hon hittade på sin favorit bakhemsida. Så jag antar väl att det alltid finns något positivt i det negativa!

I alla fall så hade vi det riktigt trevligt hos annika igår. Mina underbara tjejer (tråkigt att alla inte var med) och självklart bästa emil, vi hade det riktigt, riktigt mysigt. Alldeles innan fotbollen skulle börja så kom sötaste josse med anders. Så, så trevligt som sagt!



Kommentarer
Postat av: Anna

Du har en dunderhärlig klänning må jag säga!

2010-05-25 @ 20:38:25
URL: http://annnnnnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0