KÄNNER MIG LITE GRÅ OCH SÅDÄR DU VET

Jag fick ett mail från en dam som kommer från England, hon skall inom en snar framtid lansera en hemsida där du kan klicka hem fina UGGS i en massa olika modeller och hon ville göra ett litet samarbete. Dessvärre är det sommar nu och erbjudandet passar inte riktigt till årstiden. Jag bad henne återkomma senare till hösten/vintern om det fortfarande är aktuellt då. Vi får se om det blir ett samarbete som sagt. Hur som helst så känner jag mig lite grå, trött och nedstämd just nu, vad ska jag göra för att rycka upp mig själv? Hm?

SPORTEN TENNIS UTÖVADE JAG OCH MINA VÄNNER EN HEL DEL FÖR NÅGRA ÅR SEDAN. KÄNNER ATT VI SKULLE BEHÖVA ÅTERGÅ TILL TENNISBANORNA PÅ JERNVALLEN FÖR ATT SE OM DET FORTFARANDE ÄR JAG SOM HAR KORTAST STUBIN. ISTÄLLET FÖR EN TENNISBOLL SÅ KAN ETT TENNISRAKERT FLYGA ÖVER NÄTET. (INTE BRA)


Inte för att jag skulle hinna spela tennis nu men tennis måste vi börja spela snart mina fina vänner. Ne nu ska jag lägga mig i soffan och vila kroppen, idag blev det tre träningspass på badhuset. Tjing!



Kommentarer
Postat av: Karin

är inte alltid det "går att göra nåt" åt liksom, ibland måste man få vara lite grå för att kunna vara desto mer färgsprakande senare:)

2010-05-24 @ 21:36:36
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: agnes

sjukt fin!

2010-05-25 @ 10:02:53
URL: http://agneeees.blogg.se/
Postat av: elina

jääklar vad vi ska spela tennis när jag kommer hem. det får bli sommarens huvudsyssla:D pusssis, ses snart!

2010-05-25 @ 20:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0