Style is a magic wand, and turns everything to gold that it touches


Man ska alltid vara tipptopp oavsett ålder. Här är bildbevis och därav får denna fina blid bli dagens inspiration. Mannen är så gammal och grå men han har en stil som heter duga. Jag blir nästan avundsjuk. Ja på en gammal man!?

Jag vaknade väldans tidigt i morse och var super utvilad och sprallig. Bestämde mig för att ta en promenad och det gjorde jag också, en lång morgonpromenad blev det och jag har just precis nu klivit ur duschen. Några personer har under min morgonpromenad gjort mig så glad, tänk vad några sms och ett samtal kan göra för att få upp ditt humör ännu mer. Äsch då, jag blir så generad bara jag tänker på det. Nu ska jag faktiskt göra mig i ordning för att åka in till Gävle.

Dagens tips: Fixa till dig lite extra innan du kliver utanför dörren, man kan alltid vara proper, stilig, snygg etc. oavsett ålder.



Kommentarer
Postat av: elin

så sant så! älskar din blogg

2010-05-03 @ 12:37:42
URL: http://elllismm.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: Tack så mycket snygga!

2010-05-03 @ 17:07:21
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: TUVASNUVA - EN GRÄSTUVAS VARDAG :D

Du har faktiskt helt rätt! Han var riktigt stilig, men ändå enkel.



sv: Åh vad din kommentar berörde mig! Blir nästan tårögd! Om en vecka är det ett år sedan, herregud så tufft det kommer att bli. Beklagar din mammas död, och vad jobbigt det måste varit att känna ansvar för någon annan när man är i sorg! Fast på sätt o vis så vet jag ändå hur det är, eftersom att efter denna händelse har man fått ta ett sådant stort ansvar som man aldrig tidigare skulle ha behövt ta om mamma levde.

På något sätt blev jag extra berörd eftersom du är en utav de bloggare jag följer, det kändes riktigt fint att få höra några tröstande ord till någon som man ändå på sätt och vis ser upp till.

Tack

2010-05-03 @ 19:03:26
URL: http://tuvasnuva.blogg.se/
Postat av: Malin

Kommer du från tullinge? har du några syskon? hmm...

2010-05-05 @ 15:13:20
Postat av: Semra

Hej Malin!

Nej jag kommer inte från Tullinge! Jag bor i Sandviken som ligger ca.25mil norr om Stockholm. Jag har en lillasyster hon heter Ajla.

2010-05-05 @ 15:21:44
URL: http://semradedic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0