gårdagens: cerise slips


No. 21 visade en fantastisk cerise färg på catwalken i februari. Och nu när det är sen(höst?) passar inget bättre än att leva upp till designernas önskemål. Det blev en sen fika igår med en snygging efter vattengympan och zumban. Då jag gjorde om min cerisefrägade sjal till en stor slips.

Hur som helst... Fysjutton vad zumban är kul. Helt sinnessjukt rolig träningsform. Kom förbi parkbadet nästa torsdag klockan 18.00 och shaka loss kroppen. Nu ska jag iväg och träna, idag får bli min träningsdag. Spinning, core lite gym och styrkepass. Ikväll blir det mys med mina flickor. God morgon på er!



Kommentarer
Postat av: Emilia

kan inte säga hur mycket jag gillar din blogg. sjukt bra!

2010-11-19 @ 16:23:27
URL: http://emiliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0