My morning song for no one


Hoppas ni sovit gott, det har jag!
Jag sitter här i mörkret i min morgonrock och fryser nästan lite grann trots att jag dricker mitt varma kanelkaffe och lyssnar på skön musik från Miike Snow.

Det händer mycket saker just nu men jag gillar att ha det så, det måste hända saker hela tiden och gör det inte det ser jag att det händer saker ändå. Jag skulle vilja berätta en rolig sak för er alla som kommer att inträffa snart men kan tyvärr inte slänga ut den nyheten än. Men det är på ingång så det kommer väldigt snart som sagt.

Nu ska jag dricka färdigt mitt goda kaffe (kanelkaffe finns att köpa på indiska. jag tycker alla kaffeälskare borde prova detta, ni kommer inte bli besvikna) sen blir det en lång morgonpromenad och efter det en vända in till gävle för lite plugg och ett besök på nöjesmix för att tala lite med chefen.

Vi hörs om några timmar igen.

Kommentarer
Postat av: Simon

Dö härlig porträtt bild!

2010-11-01 @ 20:44:51
URL: http://www.brenten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0