EXTREMES SLUT, NI VET DEN DÄR FANTASTISKA FINALEN? DÅ MAN KAN GÅ UT OCH VARA CRAZY


Åh det var så, så bra och obeskrivligt kul. Visningen igår var fantastisk, helt fenomenal. Alla, precis alla var så briljanta. Jag fick äran att öppna showen OCH jag kan inte ens beskriva känslan som jag kände. Känslan är omöjlig att beskriva. 

Jag tänkte ge er fyra bilder till att börja med från FINALEN av MAKE UP STORES EXTREME visning som verkligen höll vad den utlovade. Bilderna är suddiga eftersom det är en inspelning. Självklart kommer jag slänga upp den här senare men även på facebook, så att ni får ta del av det fantastiska slutet i alla fall, ni som inte var där. Kommer publicera fina backstage bilder plus lite till. Ni får helt enkelt hålla utkik.

Sen vill jag bara tacka er alla fina läsare som går in och läser min blogg och även er fina som kom fram igår med sådana fina ord om bloggen och dom fina synpunkterna. Kul att ni gillar det jag delar med mig av.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

inspirerande :)

2010-10-25 @ 15:42:28
URL: http://currently.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0