TÄVLING: VINN TVÅ BILJETTER TILL MAKE UP STORES MODEVISNING


Make Up Store arrangerar en inspirerande skönhetsvisning vid namnet EXTREME. Det är en visningen som är spektakulär och oerhört dramatisk som kommer ta dig till en plats du aldrig sett förut.

Nu har du möjlighet att vinna två biljetter till denna modevisning som kommer äga rum i Gävle på Goya lördag den 23 oktober. Med biljetten är du en "VIP" gäst då du självfallet kommer in gratis men även slipper köa. Blir du dessutom en av dom 100 första gästerna som anländer väntar en goodiebag fullproppad med fina saker.

Det du ska göra: Skriva en kommentar i detta inlägg där du motiverar vem du skulle ta med dig om du vann och varför. (självklart kan man vara anonym om man så vill)

OBS! 20 års åldersgräns, precis som det brukar vara en lördag på Goya.
Lycka till!

PS. Glöm inte och lämna din mail så jag kan kontakta dig om du vunnit!



Kommentarer
Postat av: Sonia

Hej!

För många skulle nog det här vara ett svårt val, att välja bara en av sina vänner till en visning som denna!!Men jag har en väldigt nära vän som inte kunnat unna sig något roligt på länge och som jag vet skulle uppskatta att få en biljett.Hon skulle dessutom aldrig tveka att ställa upp på någon kompis,även om hon bara haft deltidstjänst ett längre tag och inte kunnat unna sig något roligt varken i klädväg eller make up.Skulle vi vinna biljetterna skulle jag se till att vara först i kön så att hon skulle kunna få en goodiebag för det är hon värd.

Tack för ordet!

2010-10-17 @ 06:54:19
Postat av: Ewezi

Sv: Tack så mycket :D!

Hoppas du får en bra söndag!

2010-10-17 @ 14:00:19
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hejsan!

Jag skulle jätte gärna vilja ha två biljetter till modevisningen för att jag skulle ta med en vän som har ställt upp så mycket för mig de senaste tiden.Sen har hon också fått barn som är 7 mån nu så hon skulle behöva komma ut och göra något roligt för en gång skull och då får vi också träffas som vi nästan aldrig kan. Tack på förhand Mvh Mikaela

2010-10-17 @ 23:11:47
Postat av: Marielle

Hallå!

Jag vill så gärna vinna dessa biljetter! Jag skulle ta med min vän Sonja, för hon är helt galen i Make up-store, modevisningar, mode och allt som har med det att göra. Hon planerar som tusan inför den här visningen och det skulle vara så kul att se hennes min om jag sa att jag har vunnit VIP-biljetter. Hon sulle bli galet glad! Ses på Goya!

Mvh

smarran

2010-10-18 @ 18:43:44
URL: http://mariellehugaas.blogg.se/
Postat av: therese

Hej! Vilken trevlig tävling! :)

Jag skulle bli så himla glad om jag vann två VIP-biljetter för då skulle jag få göra min vän SÅ glad! Hon ställer alltid upp på sina vänner och kommer alltid med ärliga och kloka ord, vilket jag uppskattar otroligt mycket! Skulle jag vinna så skulle jag självklart ta med henne så hon skulle få en oförglömlig kväll fylld med inspiration! Hösten är här och mörkret gör många trötta och omotiverade till att unna sig saker. Jag vill unna min fina vän det här!



<3

2010-10-19 @ 23:44:47
Postat av: Kajsa

Hejsan! Jag och mina två absolut närmaste tjejkompisar ska ut på en jordenrunt resa den 21/12 i år, och till det lär man spara pengar, tyvärr! En av dessa fantastiska damer ska därmot medvareka i visningen, Malin Rosén heter hon. Har sagt till henne att jag tyvärr inte kommer kunna komma och kolla eftersom jag är helt pank. Men det skulle vara helt underbart om jag kunde få överraska henne med att stå längst framme med den andra damen, som vi ska resa med, så skulle vi kunna skrika oss hesa och applodera! Jag vet att hon skulle uppskatta detta över allt och det skulle jag också! Så kan vi tre ha en liten "för taggningen" till vad som komma skall! Åh, jag hoppas. Tack för en inspirerande blogg. MVH Kajsa Nyberg

2010-10-20 @ 10:10:15
Postat av: Kattis

Hej. Jag skulle vilja vinna biljetterna för att lära mig om make up. Jag är en make up analfabet som knappt klarar av att köpa mascara! Med mig skulle jag ta min gravida bästa vän som är i desperat behov av glamour då hon måste köpa barnvagn och andra barngrejer för alla sina pengar. Hon skulle svimma av chock om Jag tog med henne, en stor sminkälskare, på denna show.

2010-10-20 @ 22:28:36
Postat av: Cecilia

Jag skulle ta med mig min kompis Jenna för hon påstår att hon inte ska gå ut kommande helg. Om jag bjuder med henne på detta så KAN hon inte tacka nej! Brilliant idea! :)

2010-10-21 @ 09:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0